Svet reklamy asi nikdy nebol tak prešpikovaný rôznymi dátami ako po nástupe internetu a hlavne sociálnych sietí. Získať dáta o tom, ako sa správajú používatelia Googlu, či Facebooku, je jednoduché. Avšak dokázať pomocou týchto dát nastaviť úspešnú reklamnú kampaň už jednoduché nie je.
Existuje veľakrát tenká hranica medzi úspešnou kampaňou a vyhodenými peniazmi
Reklama na Facebooku totižto nie je len o tom, že si pripravíte pútavý obrázok, k tomu nejaký text a kliknete na „Propagovať príspevok“. Musíte totižto pochopiť to množstvo potenciálnych zákazníkov skrytých medzi užívateľmi tejto najpopulárnejšej sociálnej siete.
Na to už musí človek čo to o fungovaní reklamy na Facebooku a hlavne o správaní sa jeho užívateľov vedieť. Ak nechcete investovaním do reklamy na Facebooku len vyhadzovať peniaze, oslovte skúsenú digitálnu agentúru, ktorá bude presne vedieť ako reklamu na Facebooku nastaviť tak, aby ste svoje peniaze minuli maximálne efektívne.
Denne vyhľadávame množstvo vecí na Googli. Tak dopomôžte ľuďom, aby našli aj vás
Vyššie uvedené neplatí len na Facebooku, či Instagrame, ale aj pri reklame na Googli. Ak plánujete platiť si reklamu v tomto internetovom vyhľadávači, potrebujete mať istotu, že sa táto vaša platená reklama bude zobrazovať správnym užívateľom v správnej chvíli.
V takýchto prípadoch ste už len kúsok od toho, aby ste získali nového zákazníka. Samozrejme platiaceho. Tak isto môžete reklamu na Googli cieliť na ľudí, ktorí už aspoň raz navštívili váš eshop, ale nedokončili objednávku. Prípadne na tých, ktorí už u vás nakúpili. Veď predsa by bolo fajn ponúknuť im aj niečo ďalšie.
Aj keď si to možno veľa ľudí neuvedomuje, nielen sociálne siete „hýbu“ svetom. Google je stále zrejme najsilnejším nástrojom vo svete online reklamy. Aj keby izolujeme iba denné vyhľadávania Slovákov, zistili by sme, že na Googli hľadáme naozaj všetko. A preto stojí zato mať pritom svoju reklamu.
Zdroj obrázka:
Autor: mrmohock / Shutterstock.com