Snažíte sa spropagovať svoju firmu online? A riešili ste vôbec SEO?

Ostatní

Spropagovať svoje podnikanie na internete a presadiť sa tak v tesnom konkurenčnom boji nejde len tak. Aby ste na svoj web prilákali návštevníkov, z ktorých každý jeden je potenciálny zákazník, musí sa váš web zobrazovať na prvých priečkach vo výsledkoch internetového vyhľadávania vždy, keď niekto bude na internete hľadať niečo, čo súvisí s predmetom podnikania vašej spoločnosti.

Prečo byť na prvých priečkach vo vyhľadávaniach? Lebo na druhú stranu nechodíte ani vy

A na to je potrebná dobrá SEO optimalizácia vášho webu. Že vám skratka SEO nič nehovorí? Znamená to Search Engine Optimazation, čiže optimalizácia pre vyhľadávače. Je to vlastne taký súbor techník a postupov, ktoré sa podieľajú na zlepšení viditeľnosti stránky vo výsledkoch internetových vyhľadávačoch. Presnejšie povedané, v ich neplatenej, takzvanej organickej časti.

Výhody umiestnenia na popredných priečkach zrejme nemusíme vysvetľovať. Stačí ak sa zamyslíte, ako pristupujete k hľadaniu tovaru, či služieb na internete vy. Že zadáte do vyhľadávača kľúčové slovo a ak vás zaujme hneď prvý odkaz, ďalšie ani nepozeráte? Prípadne maximálne pozriete ďalší jeden, či dva pre porovnanie ceny? Už vám to je teda jasné?

Pripravte svoj web

Najdôležitejšou časťou takejto optimalizácie je takzvaný linkbuilding, čiže tvorba spätných odkazov. Prichádzajúce odkazy sú totižto najvplyvnejším faktorom, podľa ktorého vyhľadávače radia odkazy.

Ešte pred začatím linkbuildingu je však potrebný detailný SEO audit. Počas neho sa skontroluje nielen obsahová, ale aj technická časť vášho webu a ak tam je niečo, čo by efektívnej optimalizácii bránilo, bude to potrebné opraviť. Takúto prípravu netreba podceniť. Súboje s algoritmami internetových vyhľadávačov totižto nebývajú jednoduché.

Zdroj obrázka:

Autor: Wright Studio / Shutterstock.com